Sunday, June 13, 2010

::daun hati dan doa ameera::

daun ni pemberian ameera @ joyah kenit saya.. masa main kat laur rumah dia jumpa daun ni n dia hadiakan pada saya.. daun berbentuk love... katanya tanda dia sayangkan saya.. hmm untungnya coz ameera pandai menzahirkan rasa sayangnya pada siapa2 saja.. terutamanya saya.. katanya saya buah hati dia.. dia nak kawen dgn saya.. cita2nak jadi cikgu macam saya.. semua mcm saya...

pernah dia tanya apa yang saya doakan lepas sembahyang.. saya cakap saya doakan ameera jadi orang yang pandai, sehat tubuh badan, jadi orang yang baik.. n then dia ckp dia pun nak doa juga untuk saya.. saya tanya apa yang dia nak doakan untuk saya dan ini jawapannya.. "adik doakan angah x dapat anak supaya angah manjakan adik"..

hmm adik.. adik.. begitu dia takut kasih sayang saya berubah.. maklumah dr kecil dia manja dengan saya.. angah sayang adik..

2 comments:

Wak Subardjo said...

Saya fikir sapa ameera tu. Rupa-rupanya ... (buat suspens je tau).

firda aien said...

adik bongsu sy.. suspen?